helvetesunder

Alla inlägg den 1 juni 2011

BUS

Av Anna lindqvist - 1 juni 2011 23:34

HAHA gick ner till pappa för att jag skulle ta en snus, så öppnar jag dosan så ligger det en lapp där det står HAHA! kul pappa jag har då!

Av Anna lindqvist - 1 juni 2011 20:52

 

Av Anna lindqvist - 1 juni 2011 14:30

Hittar inget att äta -.-' Så jag drack en RED BULL men jag är ju hungrig! INTE TÖRSTIG! ÅH!

Av Anna lindqvist - 1 juni 2011 12:21

kom nyss hem och nu är vi lediga ett tag :) SKÖNT! blev inge filming idag. sorry ;) huhu men det kommer, jag lovar ;)


sitter iallafall och lyssnar på musik. och jag har 30 minuter kvar på spotify! får abstines! jobbigt med youtube! somnade heller inte förens typ halv tre inatt så är fett trött! Såg även Lisen på bussen och jag vill vara med henne igen! jag saknar henne som fan ! vi får se hur det blir. att gå åt ett annat håll och mista en vän? inte värt det eller? näe, tror inte det. Men jag tror inte det komma kunna bli dom förr. HELT OMÖJLIGT! det visar ju sig om det är meningen att vi ska vara vänner eller inte. Näe, nu ska jag sluta "deppa" men får vänta och se. ska snart gör mat. Det är jobbigt att gå på diet. Man kan ju inte äta allt :/ fårm se vad det blir :)


puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

tycker du att jag ska ändra på något i min blogg? om ja, vad?
 Ja
 nej
 bryr mig inte, kommer ändå inte tbx!
 BORING!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards